۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۲۰۶۷
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

930 دانش‌آموز مناطق محروم استان تحت پوشش موسسه بنیاد علوی قرار گرفتند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 930 دانش‌آموز پایه سوم متوسطه دوم و پیش دانشگاهی مناطق محروم استان تحت پوشش موسسه بنیاد علوی قرار گرفته‌اند.
930 دانش‌آموز مناطق محروم استان تحت پوشش موسسه بنیاد علوی قرار گرفتند
علیرضا کریمیان در گفت‌و‌گو با جهانبین‌نیوز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۹۳۰ دانش‌آموز پایه سوم متوسطه دوم و پیش دانشگاهی مناطق محروم استان تحت پوشش موسسه بنیاد علوی قرار گرفته اند.

وی افزود: موسسه بنیاد علوی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است و فعالیت خود را در امور خیریه و عام المنفعه آغاز نمود و این فعالیت تاکنون در حوزه های سلامت، توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، ارتقاء تحصیلی دانش آموزان محروم، و سایر خدمات حمایتی ادامه داشته و دارد.

کریمیان تصریح کرد: دانش آموزان مناطق کوهرنگ، دیناران شهرستان اردل، میانکوه و عشایر از خدمات این موسسه در استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون های کنکور آزمایشی و توزیع کتب کنکور و کمک آموزشی از جمله خدماتی است که این موسسه در اختیار دانش آموزان تحت پوشش قرار می دهد.

این مسئول با اشاره به بازدید ناظران موسسه بنیاد علوی از نحوه اجرای طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان شهرستان کوهرنگ گفت: کمک های این موسسه نقش مطلوبی در میزان قبولی دانش آموزان مناطق محروم در کنکور سراسری دارد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۰:۴۶

12 Jan 2020